In haar avond programma van 2 november besteed Tros Radar aandacht aan de letselschaderegeling. Daarbij zal het consumenten programma van de Tros onder de aandacht brengen dat deze regeling nog steeds niet goed functioneert. Reeds dagen voor de uitzending liepen de promotie leaders om aan te geven dat de slachtoffers van letselschade door het gesteggel rondom een uitkering nogmaals de dupe zijn. Ondanks het feit dat er een letselschaderegeling is. Deze regeling is drie jaar geleden opgezet door de verzekeraars. In een heus convenant, de Gedragscode behandeling Letselschade, hebben de verzekeraars willen regelen dat de slachtoffers van letselschede sneller betaald zouden worden. Deze gedragscode wordt gehandhaafd en gewaarborgd door de Letselschaderaad. Onder andere Stichting de Ombudsman, Slachtofferhulp Nederland en nagenoeg alle aansprakelijkheidsverzekeraars hebben de code ondertekend. Echter Radar heeft signalen ontvangen dat ondanks alle goede bedoelingen nog steeds slachtoffers lang op een uitkering moeten wachten. De bij de letselschade betrokken partijen kunnen het niet altijd even snel eens worden over een vlotte afhandeling. Tros Radar geeft aan dat diverse slachtoffers aan het woord komen in haar uitzending. Deze mensen vertellen het echte verhaal. In het programma worden verder Jaap Smit van Slachtofferhulp Nederland en professor Arno Akkermans van de Vrije Universiteit aan het woord gelaten. Jaap Smit zal aangeven waarom hij van mening is dat de code nog niet goed functioneert en dhr Akkermans zal pleiten voor wettelijke maatregelen. Zie verder de site van Tros Radar om de uitzending terug te zien.